14.5.15

Η Μετακόμιση vol 2b– Σεκάνς στη Βιβλιοθήκη

Σας διαβεβαιώνω ότι τα κουζινικά ακόμα δεν έχουν τελειωμό κι επειδή κουράστηκα πλέον, αποφάσισα να κάνω το packing της βιβλιοθήκης του παππού.

Άρχισα να πακετάρω τα βιβλία. Αμέτρητα love stories, κοινώς ρομάντζα, αλλά και αρκετά βιβλία κλασσικής λογοτεχνίας βρίσκονταν εκεί για καιρό, σκονισμένα αλλά τέλεια στοιχισμένα. Σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον να διαβάσω μερικά από αυτά, σκέφτηκα κι άπλωσα το χέρι να πιάσω τα βιβλία στο επάνω ράφι, πολύ προσεκτικά γιατί φαίνονταν πολύ παλιά και μάλλον υποδιάλυση. Κι ήταν πράγματι πολύ παλιά…Από όταν η γιαγιά μου πήγαινε ΣΤ’ Δημοτικού! Μάθημα Γαλλικών…




Και όπως βλέπετε παρακάτω, η γιαγιά δεν διδάχτηκε μόνο Γαλλικά… Δεν επιχείρησε μόνο να μάθει Αγγλικά μόνη της… Αλλά και σωστή ηθογραφία Κρητικών (για να συνεννοηθεί με τον παππού ίσως…)



Βιβλία Θρησκευτικά που ούτε ήξερα ότι υπάρχουν κι ανάμεσά τους ένα πανάρχαιο βιβλίo από την εποχή του Νώε ίσως, με όνομασία "Λουκρητία, η κόρη του Εωσφόρου"! Μη χειρότερα! 

Τρεις κούτες γέμισα, ασήκωτες, κι ύστερα άνοιξα τα ντουλάπια. Ως εκεί καλά ήταν. Τα βιβλία είναι βιβλία, λίγη συγκίνηση μόνο με τα μαθητικά βιβλία της γιαγιάς και ήμουν κυρία...Λίγο μετά όμως, αναγκάστηκα να σταματήσω το πακετάρισμα γιατί έκλαιγα και γέλαγα και ο Τζέρι είχε ανησυχήσει πολύ για την κατάστασή μου. Είχα ανοίξει το συρτάρι με τις φωτογραφίες… 

Φωτογραφίες από όλες τις εποχές, άλλες ασπρόμαυρες, άλλες έγχρωμες… Γάμοι, βαπτίσεις, μωρά, φίλοι, τραπέζια… Να, εδώ βλέπετε τον παππού μου γαμπρό και τη γιαγιά μου νύφη. Ήταν πολύ όμορφοι και πολύ αγαπημένοι και νομίζω ότι έζησαν αρκετά καλά μαζί... 




Καλά, εννοείται ότι πιο πολύ κλαίω με τις φωτογραφίες που είμαι εγώ με τη γιαγιά και τον παππού…Να, εδώ, γιορτάζω τα πρώτα μου γενέθλια που δεν τα θυμάμαι καθόλου, αλλά πρέπει να παρτάραμε τρελά. By the way να καταγγείλω τη μαμά μου, που δεν φτάνει που έμοιαζα με αγοράκι, επέμενε ακόμη και την ιερή ημέρα των γενεθλίων μου, να μου βάζει γαλάζια ρούχα κι ούτε μία κορδέλα στα μαλλιά. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί έγινα γκαούτσαλη μεγαλώνοντας... 


Με τούτα και με εκείνα, δουλειά δεν έκανα... Μόνο κλάψα και  μύξα!

No comments:

Post a Comment

Any comments?