11.7.15

Η Μετακόμιση vol8’ Etat de Lieux



Ναι, ναι, στην Ελλάδα ίσως δεν είναι γνωστό, αλλά οι Γάλλοι οι φίλοι μας –τόσο φίλοι αλλά και τεχνοκράτες που έγραψαν την ελληνική πρόταση αλά μεμοράντουμ!!!Αυτοκτονήστε άφοβα!- οι Γάλλοι λοιπόν, έχουν το λεγόμενο ετά ντε λιέ. Υπάρχουν δύο ετά ντε λιέ, 1) αντρέ (entrée) και 2) σορτίρ (sortir). Σκοπός του είναι η περιγραφή της κατάστασης ενός διαμερίσματος/σπιτιού, ώστε να καταγραφούν τυχόν ζημιές κλπ. Έτσι λοιπόν κι εγώ, που σε κάποιο παράλληλο σύμπαν είμαι κι εγώ συντάκτης μεμοράντουμ ή στην καλύτερη συμβολαιογράφος, συνέταξα ένα ελληνικό ετά ντε λιέ, γιατί αυτές τις ημέρες νιώθω πολύ Ευρωπαία. Εσείς;

Anyway, καταστροφή φίλοι μου. Το σπίτι είναι μαύρο, ο μπογιατζής λέει θέλει 3 χέρια βάψιμο για να το επαναφέρει –προφανώς ήταν πυρομανής η προηγούμενη ένοικος, ή με τόσες αράχνες, μάγισσα ίσως. Τα παράθυρα μου φιλούσαν τα χέρια και κλαίγοντας μου έλεγαν «ωωω μαντάμ! Καθαρίστε μας! Ανοίξτε μας! Είμαστε αραχνιασμένα, σκατωμένα και κλεισμένα 4 χρόνια τώρα…». Και επειδή δεν γίνεται να λείπει από καμία ιστορία μου αυτό το διαόλι, εννοείται ότι εξόντωσα μια οικογένεια κατσαριδών στην κουζίνα.

Επειδή σε αυτό το σύμπαν δεν είμαι νομοθέτης ή συμβολαιογράφος, αλλά δημοσιογράφος, θα αξιοποιήσω τη δημοσιογραφική γλώσσα για να σας περιγράψω τι αντίκρισα όταν άνοιξε η πόρτα του σπιτιού.

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ!

ΣΟΚ!

ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ!

ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ! ΖΟΥΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΠΟΚΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ ΤΗΣ!

3 ΜΕΡΕΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ Ή GREXIT.

ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΜΕ ΤΙ ΕΙΧΕ ΣΤΕΡΕΩΣΕΙ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΣΤΑ ΤΖΑΜΙΑ!!!

ΝΕΑΡΗ ΚΟΠΕΛΑ ΕΚΑΨΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΩΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ

10 ΣΠΑΝΙΑ ΕΙΔΗ ΑΡΑΧΝΗΣ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΑ!

Τέλος πάντων, η αγανάκτησή μου δεν είναι δυνατό να περιγραφεί με λέξεις και δεν έχει νόημα, γιατί η αγανάκτηση δεν ξέρει να καθαρίζει, ούτε να πλένει, ούτε να βάφει. Οπότε μόκο και ντουλάρα, τρίψει πάτωμα όπως Ρουσλάνα…

Το etat de sortir δεν προβλέπει καν πεδία για αυτό το αίσχος που πρέπει να συμαζέψω. Γι΄αυτό σας λέω… Που πάμε ωρέ; Ποια Ευρώπη; 

No comments:

Post a Comment

Any comments?