26.10.17

Η δραματική ιστορία του ασανσέρ vol2


Και για όσους δεν έχετε διαβάσει το vol 1 μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ 



Αφού μάθαμε όλοι μαζί τις βασικές λειτουργίες του ασανσέρ, όπως για παράδειγμα, πως χρησιμοποιούμε τα κουμπιά και πως αποκωδικοποιούμε τα φωτεινά βελάκια, πάμε τώρα να ανακαλύψουμε μαζί μια νέα διάσταση της ανθρώπινης βλακείας: Τις δικαιολογίες που χρησιμοποιούν όταν κακοποιούν το ασανσέρ.

1.       Είμαι στον 3ο όροφο και μπαίνω να ανέβω στον 7ο. Το ασανσέρ φυσικά είναι φίσκα ως συνήθως και η καλή κυριούλα με τη φούστα μέχρι το γόνατο, προσπαθεί να χωρέσει σπρώχνοντας στα τυφλά όσους βρίσκονται μέσα στην καμπίνα.  Πατάει το μηδέν. Αφού την αγριοκοιτάζουμε όλοι, κάποιος που δεν κρατιέται πλέον, φωνάζει «ΠΑΕΙ ΠΑΝΩ» . «Ε ναι, αλλά (αν δεν μπω) θα χάσω το λεωφορείο μου»…

Σωστά… Ενώ το να πας βόλτα μέχρι τον 7ο για να κατέβεις ξανά έναν έναν τους ορόφους μέχρι το μηδέν, ενώ προηγουμένως βρισκόσουν στον 3ο, είναι η απόλυτη συνταγή επιτυχίας για να μη χάσεις το λεωφορείο σου.

Ηχητικό εφφέ «σββββτοοοονγκκκκ»: Πέταλο αλόγου που σου πετάγεται στο κεφάλι.

2.       Είμαι στον 7ο και θέλω να ξανακατέβω στον 3ο. Ανοίγει η πόρτα του ασανσέρ και όπως πάντα, είναι γεμάτο. Με κοιτάνε, τους κοιτάω. Αποφασίζω να περιμένω το διπλανό ασανσέρ για να μη στριμωχτώ – άσε που δεν μπορώ τις αναθυμιάσεις. Και ξαφνικά, κατεβαίνει ο κύριος που κρατάει μια βαλίτσα – δεν μοιάζει με τρομοκράτης. Η πόρτα κλείνει και ξεμένει μαζί μου στον 7ο. Πάνω στην ώρα, έρχεται το διπλανό ασανσέρ, άδειο. Μπαίνω μέσα, εκείνος κοντοστέκεται στην πόρτα, πατάω το 3, τον ρωτάω που πηγαίνει για να πατήσω τον όροφό του. Κοιτάζει με τρόμο το «3» και κατεβαίνει. «ΑΑΑΑ, καλάαα», λέει με δυσανασχέτιση. «Εγώ πάω στον 5ο», και παίρνει το δρόμο από τις σκάλες.

Είναι προφανές ότι κανείς δεν του είχε εξηγήσει πως λειτουργεί το ασανσέρ. Θα μπορούσε να περάσει όλη του τη μέρα μέσα στην καμπίνα, μέχρι το ασανσέρ να πάρει πρωτοβουλία να σταματήσει μόνο του στον 5ο.

Ηχητικό εφφέ: Ιιιιουουουαααααβρουμμμ (χαλασμένη εξάτμιση από ντάτσου)

3.       Τρίτο και καλύτερο. Είμαι στο ισόγειο και θέλω να ανέβω στον 3ο όροφο. Δίπλα μου περιμένει μια κοπέλα, περίπου στην ηλικία μου, όλα δείχνουν ότι θέλει να πάει προς τα επάνω, όπως εγώ. Η πόρτα ανοίγει διάπλατα… Διάπλατα ανοίγει και το στόμα της. «Α! Ασανσέρ! Την τουαλέτα έψαχνα»…


Ηχητικό εφφέ: Τσσσςςςςς (συντριβάνια και καταρράχτες… από το κατρουλιό χάνεις τον προσανατολισμό μου φαίνεται)

No comments:

Post a Comment

Any comments?